Pics!

Inte den vackraste eller mest klassiska Prinsesstårtan jag bakat. (Det blev t ex tjock vanlijsås istället för kräm och så :)) Men den smakade gott iaf!

Och "aussiesarna" tyckte den var mums så tillräckligt lyckat ändå!



Lake Eacham

 

500 år gammalt "Curtain Fig Tree"

 

Vi fick tyvärr inga bra bilder av cassowaryn. Men här är en bild som visar hur stora och fula de är!

 

Roadtrain

 

Devils Marbles

 

Emily Gap utanför Alice Springs

 

Uluru (Ayers Rock) solnedgång

 

Uluru soluppgång

 

På promenad runt Uluru. (10,6 km!)

 

Vattenhål Uluru.

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Gud vilka snygga foton av Ayers Rock!!

2010-10-03 @ 17:05:22
Postat av: Slemelie

Tack Anna!

Ibland lyckas kameran att få till en bra bild med bra färger. :) Bilden är t o m inte ens redigerad.

2010-10-04 @ 02:16:52
Postat av: Anna

Ja du brukar ju vara bra på de där med foto :) Vi visade mormor Nancy bilderna och hon tyckte de var jättekul att få se dom, men jag kände knappt igen min egen bror! Tur att man ska träffa er snart =)

2010-10-08 @ 16:50:15
Postat av: Olle i Snön

Fantastiska bilder mina vänner! Jag har tråkiga nyhetr men kommer inte å hälsar på er! Fcik lite ont om jobb och levde mycke tpå mina tillgångar förra hösten! Blir ett eget it företag iställer!



Saknar er och det är gott å se att ni verkar må bra.. trots problem med bilar datorer å så..



Skulel nån gång vilja göra liknande resa som ni.. Vilka vyer, bilder, natur och mäniskor man träffar på!



Kram på er!



//Ola

2010-12-07 @ 10:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0