Yeppoon - Tisdag

Igår skjutsade John och Sue oss till ett mindre berg (eller kulle, kalla det vad du vill) där det finns en vandringsled upp och runt. Det var verkligen jättefint där uppe. Man såg ut över hela Yeppoon och över det bruna havet. :) Det har regnat så mycket på senast så floderna har svämmat ut i havet och gjort det brunt. (Jag tror det var så det var :)


På eftermiddagen var både jag och Janne på golfklubbens bar och fick lite erfarenhet. Nu kan man iaf säga att man kan hälla upp en öl om man söker jobb i barer!

Idag har vi varit ute i "bushen", det var bara ca en timme från kusten. Janne hjälpte John såga ner grenar på träd som hängde över för mycket över ett hus. Och jag har sett efter två av deras barnbarn så deras mamma kunde få lite jobb gjort.

Snart ska vi laga "Swedish meatballs" till John och Sue. Blev väldigt förvånad att de inte hade ätit det förut. Ska bli intressant att se vad de tycker om det.

Så, hoppas ni är nöjda med uppdateringen nu! :) Det finns mer nya inlägg neråt!
Tyvärr får ni vänta lite på bilderna, det tog alldeles för lång tid att ladda upp dem med detta bredband.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Trodde inte att krokodilerna var mjuka när de var små men skall väl vara försiktig.

2010-03-16 @ 17:41:22
Postat av: Anna

Awesome! Grymt kul att läsa allt ni gör :) Puss på er

2010-03-19 @ 17:57:00
Postat av: Syster Yster och lill strumpa.

Så himla kula att läsa allt ni gör. Längtar bort jag me. Julle hälsar och kramar. pussar

2010-03-22 @ 21:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0